CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 28, 2011

KeHiLaNgAn...


Salam kpd pembaca blogger sekalian...

Erm skrg ni di sekeliling aku ramai yg telah mengalami kehilangan, terutama kehilangan org yg mereka sayang terutama CINTA HATI mereka... Cedey aku di buatnye huhu, aku mane leh tgk org cedey2x terutama kwn2x yg rapat ngn aku bercedey sbb benda2x tu... n utk korg yg putus cinta ke, kehilangan org tersayang ke, n pape lah seumpamanye aku da copy ayat baik punye cilok utk korg, ayat2x ni aku cilok dari sorg penulis buku cinta, n bekas penyanyi kot... haha, ayat die mmng terbaik punye, memberi motivasi bkn saje utk aku tapi aku nak share ngn korg gak. Haha "Sharing is Caring" kan... Aku suke statement ni huhuhu...

Ni ayat nye :


Apabila berlaku saat kehilangan sebegini, hanya pesan ku,




♥ Menangislah sayang… menangislah sepuas hati mu…
♥ Menangislah sayang… gersangkan lah danau mata mu…
♥ Menangislah sayang… hilang dia bukan khilaf mu...
♥ Menangislah sayang sehingga saat mulai ke titisan terakhir air mata itu…

Lalu kau bangunlah semula, bangkit dari sungkur mu, bina gagah mu, angkut tabah mu, ujudkan semangat dengan senyuman sinis meninggalkan segala duka dan sengsara, kerna hari ni, adalah hari mu…janji mu untuk ke pentas dunia baru mu!

Sesungguhnya, tidak kau sedar, yang membuat kau menangis adalah kasih dan sayang dari Allah buat mu… pasti tanpanya, hidup mu kan berlarutan dalam kegelapan. Lalu bersyukurlah Alhamdulillah!







Harap lepas baca ayat2x ni semangat korg yg down tu akan kembali pulih, Kuatkan la semngatmu... Sesungguhnye Allah masih Sayang padaMu... Ingat!!! Setiap yg berlaku itu pasti ada hikmah yang terbaik buat kite, Cuma cepat atau lambat je untuk kite tahu.. InsyaAllah... kebahagiaan itu akan menjadi milik kite jugak akhirnye... =)

No comments:

Post a Comment