CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 27, 2008

CONVOCATION

My convocation...

Detik 25 hb 11 2008 merupakan antara detik yg tak dpt aku lupekan maklum la ari tu aku akan menjalani convocation utk diploma bg kursus yg aku ambil ni...


ni baju yg aku nak pakai waktu konvo



Ni kasut pakai waktu konvo...

Tak sangka yg aku sudah abis diploma dan telah menjalani konvokasyen... Memang la seronok tapi yg menjadikan hari tu tak berapa nak seronok sbb kasut baru aku tu... huhuhu... waktu berjalan atas pentas nak mengambil skrol kasut aku belah kanan tiba2x tercabut... nasib baik aku jelan pelan2x je leh la cover... maybe pro canselor yg bg skrol tu tu perasan kasut aku sebelah tu wat hal die suh aku jln pelan2x huhuhu... baik tol pro canselor tu kan bagus klo jd datuk aku ke hehehe...(berangan pulak)... berejam jugak la kne duduk dlm dewan sri budiman tu... perut kelaparan sbb lum mkn lg... habis je dlm pkul 6 lepas tu sesi bergambar...huhuhu


Ni gambar dengan family....



Ni gambar syok sendri huhuhu...

Alhamdulillah akhirnye semua nye selesai dan aku telah menjadi graduate uitm walaupun just diploma je... Terima kasih la kepada semua yg banyak membantu n bg dorongan kt aku sampai aku berada di tahap ini terutama kepada ma,abah,abang2x,kakak2x,abg ipar,bkl abg ipar,kwn2x,pakcik2x,makcik2x dan semua yg terlibat hehehe... Syukur sangat2x...

Thanks to all...

me.... amie(miza)

3.19pm (27/11/08)

4 comments:

  1. khairul : terima kasih... hehehe kite knl ke??? klo tak knl salam perkenalan la ye... ;-)

    ReplyDelete
  2. Salam... Tahniah kerana selamat berkonvo!

    ReplyDelete