CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 10, 2008

Entah Laaa...

Aku tak tau la ari ni aku rs down sgt... Aku da mslh tp tak dpt diceritakan kt cni... aku taktau la mungkin ini ujian dr Nya... aku tau aku lalai... kan bagus da org yg dpt aku kongsi masalah aku... Aku tak tau la... Nak cerita kt cni takleh... kdg2x da masalah yg kite tak dpt ceritakan kt org. Aku kne bertahan,sbr, lgpun aku bkn dr keluarga yg senang. Ape yg berlaku anggap la satu cabaran dan pengalaman agar aku tidak mengulangi kesilapan yg sama di masa hadapan.

Dulu aku da kwn lelaki utk berkongsi masalah aku, tapi bile masing2x duduk jauh hub pun makin tak rapat.. terima kasih kepada mereka kerana pernah menjadi kwn aku sewaktu ketika dulu dan banyak memberi nasihat pada aku... Aku akan ingat korg semua, hope klo korg kawin nnt jgn lupe jemput aku...

Luahan Rasa,
Aku tetap Aku,
12.54 pm (10/11/08)

6 comments:

  1. jgn sedey2..

    HE is always with u~~ ;)

    ReplyDelete
  2. s.c.h.u.l.t:Bkn sedey sbb tu tp sbb lain...huhuhu
    Terima kasih ye... ;-)

    ReplyDelete
  3. La tahzan... Innallaha Ma'ana =)

    ReplyDelete
  4. aku x kira, nnt ko dtg rmh aku, ko citer...
    oh, nak sorok sorang2 ye?

    ReplyDelete
  5. alchemy: awk ni sape??? sy taktau la b.arab tak faham langsung. Klo leh tlg translatekan dlm b.melayu kan sng huhuhu....

    ReplyDelete
  6. dudu : takmau citer tak mau citer ;p hehehe

    ReplyDelete